11 Kasım 2010 Perşembe

17`lik Eda

Selam ben murat, bir gün profilo alışveriş merkezinde geziyorum alışveriş için karşıdan 3 tane güzel kız geliyor. üzerlerinde lise üniforması

var. Gülüp eğlenerek geliyorlar. Tam benim durduğum mağaza vitrinin önüne gelip durdular. Cıvıl cıvıllar insanın içini kaynatan cinsten. Ben anında

merhaba kızlar dedim. üçü birden gülerek bana dödü. Daha onlar konuşmaya başlamdan `sizleri izliyorum cıvıl cıvılsınız`dedim. Bu hoşlarına gitmişti. Içlerinden uzun boylu ve en güzel olan `evet öyleyiz`dedi. Bende `gelin bir şeyler içelim yorulmuşsunuzdur`dedim. Birbirlerine baktılar. Ikisi eve gitmemiz lazım başka zaman dediler. Benimle konuşan güzel `olabilir`dedi. Aşağıga cafeterya indik. Ismini eda ve 17 yaşında olduğunu öğrendim. Eda`nın çok tatlı bir yüzü vardı. Bebek gibi. Gördüğüm kadarıyla vücudu da harikaydı. Ertesi gün okul çıkışı görüşmek üzere ayrıldık. Ertesi gün okulun

kapısında arabayla bekledi. çok geçmeden geldi,bindi arabaya. Bu gün dünkünden daha ve güzeldi. Eteklerini iyice toplamış bacakları harika gözüküyordu. Gömleğinin düğmelerinide biraz açmıştı. Bembeyaz sütyen ve tazecik gögüsleri nerdeyse ortadaydı. Parfümünün kokusuda beni deli etmişti. Vitesi değiştirme bahanesiyle birkaç kez

bacağına dokundum sesini çıkarmadı. Bu da bana iyice umut vermişti. Evime yakın bir yere gidip oturduk sohebt filan derken ben

`evim yakın istersen oarya gidelim daha rahat konuşuruz`dedim. Gülerek bana baktı. Hemen eve gittik ben dolaptan soğuk iki bira aldım ve yanına oturdum. Gözlerim bacaklarındaydı. Bacağımı eda`nın bacağına dokundurdum tepki vermeyince ellerini tuttum. Elleri heyecandan terlemişti. Göz göze geldik ve

dudaklarımız birbirine uzandı. Ohhh o tazecik dudakları öpüyordum. Tam öpüşmeyi bilmiyordu. Dilini aldım ağzıma yalamaya başladım ellerimle omuzlarından tutarak bana

doğru iyice çektim. Boynunu kulaklarını öpmeye başladım. Eda kendinden geçmişti. .

Düğmelerini teker teker açarak gömleğini çıakrdı. şimdi beyaz sütyeni ile kalmıştı. Sütyenin üzerinden gögüslerini öpmeye başladım. Misler gibi kokuyorlardı. Sütyenini çıkardım. Ohhh harika gögüsleri karşımdaydı. Dimdik ellenmemiş uçlarını emmeye başladım. Eda ıhhh diye inledi. Koltuğa yatırdım ve gögüslerini teker teker yalamaya başladım. Hiç böyle güzel gögüs görmemiştim. Yavaşça göbeğine doğru

indim yalayarak eda kıvranmaya başladı. Eteğini kaldırdım ve beyaz kilodun üzerinden amına dokundum kilot ıslanmıştı. Elimi tuttu. `daha önce kimse

ile birlikte olmadım sen ilk olacaksın`dedi. Bende `korkmana gerek yok bebeğim dedim rahat ol kendini sıkma` kalçalarını kaldırdım ve kiltla eteği çıkardım. şimdi çırılçıplak kalmıştı. Daha önce hiç ellenmemiş bir .

vucut beni bekliyordu. Bacaklarının arasına yumuldum ve amını yalamaya başladım.

Amı küçücüktü daha kıl bile çıkmamıştı. Amını yaladıkça eda kuduruyordu. Imlemeye başlamıştı. Dilimi amcığına sokup çıkartıyor amının her tarafını yalıyordum. Amcığının suları nefisti. Ters döndüm ve sende sikimi yala dedim. Suratıma baktı `nasıl`dedi. Ağzına alacaksın hafif hafif ve ilk önce

başını sonra hepsini yalayacaksın dedim. Ilk kez bir sik alacaktı ağzına zorlandı bende elimle tutarak ağzına almasına yardımcı oldum. çok güzel yalıyordu. Amı iyice sulanmış sikim için hazır hale gelmişti. Parmaklarını amcığının üzerinde gezzdiriyor iyice tahrik ediyordum. Amını iyice açarak

parmağımın ucunu hafifçe amına soktum. Derin bir ohhh çekti. Aşkım bu güzel amcığı sikmek istiyorum dedim. Ilk başta tereddüt etti. Ama ısrarlarıma dayanamadı hadi sik o zaman dedi. Sikimi ağzından çıkardım ve daha önce hiç sikilmemiş amcığına dayadım. Yavaş yavaş

sokmalıydım. Kendini kasıyordu. Ilk öce yavaşça başını soktum. Ahhh diye inledi aşkım çok acıyor dedi. Bu şekilde biraz içinde bekledim. Daha sonra biraz daha ittirdim yavaş yavaş hepsini soktum. Hepsi amına girince bu şekilde yavaş yavaş gidip gelmeye başladım. Artık

amcığı alışmıtı. Daracıktı. Bütün sikimi sımsıkı sarmıştı. Her amına girip çıktığında acaip zevk alıyordum. Eda`da artık zevk çığlıkları vardı. Artık

hızlanmaya başladım. Diğer taraftanda dudaklarını emiyordum. Küçük sevgilimin ilk kocası .

olmuştum ve ona herşeyi ben öğretiyordum. Hızlı hızlı siktkçe onunda

hoşuna gidiyor elleriyle beni kendine bastırıyordu. Artık boşalma zamanın gelmişti. Sikimi amından çıkardım ve eline verdim elinde oynarak göbeğine boşaldım. Daha sonra defalarca sikiştik. Artık iyi bir öğrenciydi öğrettiklerimi hemen kapıyordu. Mailim murattuzman@hotmail. Com hepinizi amcıklarınızdan öpüyorum

5 yorum:

  1. müzik eşliğinde ağır tempoda önce ilk 15dk sevişip daha sonra ağır ağır sürtünerek erkekliğimi içinde hissetmek isteyen bayan var mı?kamerada zevkin doruğuna çıkıp delirmek kudurmak zevk sularımı akıtmak istiyorum.o zaman ekleyin adresimi sertsex_31@hotmail.com (kamera yoksa boşuna eklemeyin) zevk var tatmin var tutku seks var gizlilik prensibimdir evli dul bekar bayanlar isteyeni kendi yatak odasında isteyeni cep telefonunda boşaltırım.ya da cep telefonunda güzel dakikalar yaşatırım 0544 463 19 41 ara sex nedir gör.yapışan rahatsız eden birisi asla değilim.çünkü zorla kimseyle sex yapılmaz.yaşım 28 üniversite mezunuyum.gizlilik çok önemli bana göre.asla pişman olmazsınız.kamera olmayan eklemesin adresimi…..

    YanıtlaSil
  2. Selamlar adım yusuf yaş 28 yalovada oturuyorum.. Yurt içinde ve Yurt dışında oturan doyumsuz olgun ateşli azgın bayanlardan whatsaapta tanışmak ve sex muhabbeti konuşmak istiyorum 05358757515

    YanıtlaSil
  3. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil